Veel gestelde vragen

Beloem

Producten

Welke producten heeft Beloem?

Bij Beloem kan je terecht voor kwalitatieve zijden bloemen en een bijpassende vaas. Deze kunnen door middel van een abonnement gehuurd worden. Wij maken de mooiste combinaties van bloemen en vazen, daarom is het niet mogelijk om dit zelf samen te stellen.

Kunnen de producten van Beloem worden gekocht?

De producten van Beloem kunnen niet worden gekocht, we willen zorgen voor een duurzaam initiatief waarmee we duurzame bloemen met elkaar kunnen delen.

Wat is de kwaliteit van de producten?

De bloemen van Beloem zijn van zeer goede kwaliteit en gaan daarom lang mee. Wanneer het boeket terug komt bij Beloem worden ze zorgvuldig schoongemaakt.

De vazen zijn handgemaakt en van goede kwaliteit. Het is belangrijk dat er netjes mee wordt omgegaan. Let er daarom op bij het verplaatsen van de vazen dat het gedaan wordt met schone handen, vet vlekken kunnen niet worden verwijderd en dit zal dan als schade worden beschouwd.

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Een bestelling kan geplaatst worden door eerst een boeket te kiezen op de collectie pagina. Daarna diene de stappen in de winkelmand te worden doorlopen om een succesvolle bestelling te plaatsen.

Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Heb je toch een verkeerde keuze gemaakt en wil je de bestelling wijzigen of annuleren? Stuur dan direct een mail naar info@beloem.nl. Dit is alleen mogelijk wanneer de bestelling nog niet in productie is. Er wordt contact met je opgenomen om de bestelling te wijzigen of te annuleren.

Betaling

Met welke betaalmethode moet ik betalen?

Bij Beloem betaal je de maandelijkse abonnementskosten via automatische incasso (SEPA). De wissel wordt via de webshop betaald en dient via iDeal betaald te worden.

Mijn automatische betaling is niet gelukt, wat moet ik doen?

Zodra er een automatische betaling niet is gelukt, kan er geen wissel plaatsvinden. Bij twee mislukte pogingen van incasseren wordt er contact met je opgenomen om de openstaande rekeningen alsnog te betalen.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Wanneer je een bestelling bij Beloem plaatst ontvang je na betaling de factuur in jouw mailbox. Ook kan je de factuur terug vinden in jouw account op www.beloem.nl, onder het kopje “Mijn bestellingen”. 

Hoe kan ik mijn betaalgegevens aanpassen?

Wanneer je jouw betaalgegevens wilt aanpassen dien je een mail te sturen naar .info@beloem.nl Wij zullen jouw nieuwe gegevens in ons systeem verwerken. Je ontvangt een bevestiging wanneer de wijzigingen zijn doorgevoerd.

Bezorgen en ophalen

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

De bestellingen bij Beloem kunnen bezorgd worden in de Gemeente Uden tegen een meerprijs van €4,99. Deze worden bezorgd op woensdag. Er kan contact worden opgenomen wanneer de bezorgdag niet schikt, mail dan naar info@beloem.nl. De meerprijs wordt direct verwerkt in de bestelling.

Wat is de bezorgtijd van mijn bestelling?

De verwachte bezorgtijd vanaf het moment van bestelling is 4 tot 7 werkdagen. Wij doen ons best de bestelling zo snel mogelijk in orde te maken.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

De bestelling kan worden opgehaald bij de bloemenkas. Deze bevindt zich in ‘t Handelshuys in Uden. Het adres is Udenseweg 2 en je kunt gratis parkeren voor de deur. Wij zijn aanwezig op maandag tussen 18:00 en 20:00, woensdag tussen 10:00 en 16:00 en zaterdag tussen 10:00 en 16:00. Ook zijn de boeketten te zien in de bloemenkas wanneer er niemand aanwezig is.  

Abonnement

Hoe kan ik een abonnement nemen?

Ga naar de collectie pagina en kies een boeket uit dat bij je past. Voeg deze toe aan je winkelmand en volg de stappen om jouw bestelling af te ronden. Wanneer de bestelling succesvol is afgerond heb je een maandabonnement van €19,99 per maand bij Beloem. 

Hoe werkt het abonnement?

Het abonnement bij Beloem is flexibel. Dat wil zeggen dat jij het abonnement per maand kan op kan zeggen. Hoe vaak jij wilt wisselen dat bepaal je ook zelf. De wissel betaal je via de webshop en kost €14,99 per wissel. 

Hoe kan ik het abonnement stopzetten?

Je kan het abonnement beëindigen door een mail te sturen naar info@beloem.nl. De bloemen en de vaas dienen terug te worden gebracht naar Beloem. Wanneer er een bevestiging van ontvangst is zal het abonnement worden stopgezet.

Overig

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

De algemene voorwaarden zijn hier te vinden. Deze zijn van toepassing wanneer de bestelling bij Beloem succesvol is afgerond.

Op welke manier is Beloem duurzaam?

Eindelijk hoef je je geen zorgen meer te maken over de verse bloemen die telkens verzorging nodig hebben. De boeketten worden altijd geleverd met een bijpassende vaas, ook daar hoef je je geen zorgen meer om te maken.

Op welke manier is Beloem maatschappelijk betrokken?

Bij Beloem krijgen mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt de kans om verder te ontwikkelen en voeren ze werkzaamheden uit die aansluiten bij hun talenten.

N

goedkoop & Flexibel

Wisselen wanneer jij dat wilt

N

Beste kwaliteit

Zijn niet van echte bloemen te onderscheiden

N

Duurzame keuze

Geen verspilling meer van bloemen